Frågor & Svar
Om du behöver hjälp med din order eller har frågor på vårt sortiment, tveka inte att höra av dig till oss.
Nedan finner du några vanliga frågor och svar. Är din fråga inte besvarat kan du via kontaktformuläret kontakta oss så hör vi av oss till dig snarast.
Min beställning
Absolut! Om din beställning inte skickats, ta kontakt med kundtjänst så ordnar vi det.
Absolut. Har din beställning inte skickats ännu, ta kontakt med vår kundtjänst så tar vi bort din order. Om din order redan har skickats iväg, måste du hämta ut varan och skicka tillbaka.
Hos oss har du alltid 30 dagar ångerrätt. För att åberopa ångerrätt måste du först hämta ut ditt paket hos ombudet, kontakta oss och till sist skicka tillbaka paketet. Observera att du inte kan låta paketet ligga på ombudet tills det automatiskt skickas tillbaka. Då måste vi fakturera för ytterligare merkostnader för returfrakt. Du står själv för returfrakt och transportrisk vid ångerrätt. Vid reklamation/fel på varan står vi för frakten.
Hos oss kan du alltid ångra dig 30 dagar efter ditt köp! Vill du returnera en vara eller hela din beställning, kontaktar du oss först. Du står själv för returfrakt och transportrisk vid ångerrätt. Vid reklamation/fel på varan står vi för frakten.
Om du skapat ett konto kan du logga in på ditt konto och ladda ner en kopia. Har du inget konto kan du kontakta vår kundtjänst så skickar vi ut en ny kopia.
Leverans
Du kan spåra din leverans på DHLs webbplats eller på Postnord beroende på leveranssätt. Om du inte fått dina varor inom en vecka, vänligen ta kontakt med kundtjänst så skall vi undersöka vidare.
Efter att du lagt en vara i varukorgen kan du se den aktuella fraktfria gränsen.
Du kan spåra ditt paket på DHLs webbplats här eller på Postnord.se beroende på leveranssätt för din order.
Fraktpriset hittar du i varukorgen och kassan innan betalning. Andra priser gäller för utlandsförsändelser.
Vi skickar till samtliga länder inom EU! Fraktpris beror på land och syns i kassan.
Vi använder oss av DHL och Postnord beroende på vad du beställer.
Ditt paket ligger normalt i 14 dagar hos ombudet.
Ta en bild på paketet och de trasiga varorna, bifoga bilderna när du kontaktar kundtjänst så hjälper vi dig.
Betalning
Vi använder oss av Klarna som betalningspartner. Som standard är det 30 dagars faktura, men du kan även betala direkt med kort, Swish eller via din internetbank efter ditt köp.
Vår betalningspartner Klarna sköter hela vår betalprocess. Om du har frågor gällande betalning, vänligen kontakta Klarna via klarna.se eller ring 08 – 120 120 10
Via vår betalningspartner Klarna kan du delbetala ditt köp. Extra avgifter tillkommer, vänligen läs villkoren vid köpet för exakta avgifter.
Min fråga är inte besvarad och jag behöver ytterligare hjälp
Fyll i vårt kontaktformulär nedan så hjälper vi dig snarast.